Ooopss I did it again

Tuesday, May 19, 2009

Aku baru selesai menarah kepala anak bujang aku while he's napping. Aku dah tak tahan tengok kepala dia yg macam orang asli tu. Orang asli pun xbuat rambut camtu. Noh Hujan je yang suka lagi rambut pesen orang asli zaman silam ni.

Jenuh aku ajak pi kedai dia tak nak. Suruh nenek potongkan pon dia refused. Aku nak potong masa dia sedar sesiang dia dah lari sebatu "nanak nanak tak payah" kata dia. Sudahnya inilah masa paling sesuai, masa dia tak sedar diri!.

Actually it's been a week aku sibuk nak potongkan rambut dia tapi takde kekuatan, chewah. Sebab aku takut jadi macam dulu. Habis tobek2. Tapi aku dah tak boleh sabar lagi. Hari ni pun tobek jugak!

Nasib ko la nak. Mama ko belum pi training gunting rambut lagi. Klau rasa segan, ko pakai la topi ke songkok yer nak. Alaa, selalunya anak tak kisah tapi bapaknya yang segan. Takut sangat orang ingat dia yang potong. Apa salahnya klau orang ingat camtu pun. Aku ye kan je :P.


BEFORE : Rambut orang batak


AFTER : Rambut baru tobek2


Senjata si tukang gunting


Owh, aku dah buka puasa sebab diarrhea aku di iringi muntah bagai. Lagipun pepagi tadi Mr. Slurpee dah sound "dah tau tak sihat tak payah nak puasa", jadinya WAJIB lah aku buka, kan?

Chiow.


0 remarks: