There was an error in this gadget

Patah kaki

Thursday, June 4, 2009

Sudah hampir 2 minggu road-tax kereta mini aku mamfus. Aku patah kaki. Tapi aku keluar jugak sebenarnya cuma limit dalam kawasan Taman Universiti ni je lah. Nak pergi jejauh tak dapekkk.

Mr. Slurpee tak mau hidupkan road-tax tu. Dia kata kalau dapat kerja nanti baru dia hidupkan. Tak cari macam mana nak dapat? Nape bang? Takut bini ko merewang sampai tak ingat rumah ke?.

Oh aku boleh je hidupkan sendiri tapi aku TAK NAK! Ngeeeeeeeee. Baik buat online-shopping ooooopppsssssssssss.


p/s: Dia baca..dia baca..aiyoyooooo

0 remarks: