Verdict?

Friday, June 26, 2009

Kepada cik kiah-cik kiah yang buzz dan sms aku bertanyakan my verdict on PB, don't you think that it is too early to ask me that question?

Ok lah, dah korang tanya tu, aku jawab la yer. Jawapan aku adalah





KETAT!

Tu je :P.

Kang aku cakap banyak-banyak, mau PB seller baling selipar kat aku. Actually memang aku menyumpah je sejak pakai tapi sejak baca infos di sini, aku jadi penyabar sket. Sikit je pun. Sebab aku belum pape lagi dah nak give up. Sila jangan berotak kuning apabila baca site tersebut :P.

Sekian testimonial aku setakat 3 hari pakai binatang benda ni.

Hari pertama = Kurang beberapa minit cukup 4 jam.
Hari kedua = 8 hours bebeh :P
Hari ni = Masih pakai setakat sekarang dari pukul 9.30 pagi tadi. Aku tahan segala rasa nak terkucil okeh. Adoiii.

Adios.

0 remarks: