There was an error in this gadget

Anakku

Wednesday, July 29, 2009



Sejak kerja, nama anak pun tak pernah kuar kat blog, apekah?

Ni bukan gambar terbaru anak aku tapi bila tadi aku terasa rindu stress sebenarnya kat dia, ini antara gambar yang membuatkan aku senyum. Gambar kurang jelas sebab di ambil menggunakan E71 bedebah. Nampak tak dia pakai cekak rambut tu?

Sejak aku kerja, hari-hari Naufal mengigau masa tido malam yang membuatkan mak dia tak boleh tido. Mungkin siangnya dia main sakan. Like malam tadi, pukul 3 pagi menjerit-jerit cakap "nak gi umah ibuuuuu (nanny)". Adoi nak. Mama ko kat sebelah ko, ibu ko jugak yang ko sibukkan? Nampak sangat ko lagi suka mama kerja sebab takde lah ko kene marah selalu kan?


0 remarks: