There was an error in this gadget

Bag Back to campus

Wednesday, July 22, 2009

I really think that I need a new bag for this new job. Definitely not a designer. Yang ni pun aku harap diorang ingat bag pasar malam. Setakat staf-kontrak-cabuk nak bawak bag kerja bekas-manager-cabuk sebelum ni adalah tidak mungkin sama sekali. Alangkan lecturers pun aku tak nampak lagi ada bawak bag yang boleh aku jealouskan (no offence here), tak kan staf cabuk bergaji yang layaknya pakai bag sale kat Jusco nak pakai bag bekas-manager-cabuk.

Tidak mungkin!



Owh, aku bersyukur untuk kerja baru ni. Aku yang pilih. Kalau tak best, sendiri la tanggung. Tapi ketahuilah olehmu rakan-rakan ku bahawa ianya kerja yang biasa. Sila jangan mintak aku bukak table atau ajak aku beli designer bag sebab gaji yang aku bakal dapat, nak bayar hutang aku pun tak lepas, haha :P. Serious babe! Ntah apa meroyan aku memilih untuk terima offer ni tak tau lah. Harap-harap ada hikmah di sebaliknya. Aminnnnnnnnnnn.



p/s: It's schedule entry. Agaknya aku tengah sibuk sekarang. Agaknya lah! :P

0 remarks: