Menjadi orang bawahan..

Monday, August 3, 2009

Mereka ingat MASA MEREKA ADALAH EMAS dan MASA AKU ADALAH PASIR.

Aku jugak pernah duduk di atas selama hampir 5 tahun tapi aku tak pernah memperlekehkan masa orang lain walaupun seorang cleaner.

Appointment hari khamis pagi, pukul 9 malam Rabu tu baru cakap postpone pada Jumaat pagi.
Jumaat pagi pulak terima sms tukar pukul 3.00 petang.
Dari pukul 3 petang, aku tunggu 2 jam untuk appointment semalam 10 minit.
Kata ada meeting, aku stay sampai pukul 6.30 petang takde cerita.
Kata ada meeting lagi, aku tinggalkan anak aku yang demam panas sampai keluar darah dari hidung dan mulut semata² mengenangkan kerja, tunggu dari pagi sampai pukul 6.00 petang, lunch pun tak keluar tapi jangan kata batang hidung, sms pun takde.

Berharga sangat masa diorang. Busy katanya. Masa aku?

Boleh tak kalau tak jadi ke apa atleast SMS? Korang ingat aku BALACI ke apa?

WADDAFAKKKKKKKKKKKKK??????????

0 remarks: