There was an error in this gadget

Sapu sawang

Thursday, August 27, 2009

Spiderman pun ada ha. Lama giler tak berhapdet. Lama ke? Rasa baru 2 3 hari konon lama.

Payah rasanya nak update bebulan pose ni walaupun banyak nak bebel. Biasanya aku update masa Naufal nap tapi bila puasa ni, masa tu la aku kene kejar masak. Sebab tak koser dah nak gi bazar. Bila malam pulak, Naufal tido lambat. Selalunya aku tertido dulu sebelum dia. Pukul 4 dah nak bangun MASAK lagi. Dah macam tukang masak pulak. Masak..masak..masak. Tapi aku tak kisah. Yan penting kita ENJOYYYYYYYYYY! :P.

Ok, skang nak pi masak. Banyak dah aku ketinggalan update korang. Ni la natijah duduk rumah yer kawan-kawan :P.

Chiow.

0 remarks: