There was an error in this gadget

Work from home

Tuesday, August 11, 2009

Kerana demam aku datang balik. Begitu jugak dengan batuk dan selsema. Dan dari 2 hari lepas mula la 1 badan bengkak sebab gatal2. Lalu depan klinik bila tengok semua klinik ramai orang aku pun cepat2 balik. Tak berani.

Oleh kerana nak kene submit progress maka gigihlah bekerja dari rumah. Tapi kene jugak ikut ritual biasa, blogging dulu baru kerja :P.

Chiow ;).


p/s: Sunyinya bila kat rumah tapi anak bujang takde. Kalau dia ada alamat kerja aku kompom kelaut.

0 remarks: