I just can't stop munching this

Friday, September 18, 2009

Sodap! Cik_yan, mekasih la, keranamu Malaysia aku menghabiskan hari siangku mengunyah bendalah ni. Namapun tak puasa :P. Eh, tapi nampaknya aku belum beraya sebab hari nih aku dah mula berpuasa balik.



Kepada yang teringin nak dapatkan kerepek pagoda yang sodap ni, bleh la ke sini. Belum terlambat. Untuk santapan selepas raya :P. Aku beli 5 paket ok. Tamak ke tak tamak tu?

Ok, tengah kukus kek haw flakes. Nak pi buat last layer pastu nak bancuh lagi 1 adunan. Loyang aku hilang plak 1. Mana ntah aku campak kat store tu. Alamatnya tak dapat la kukus 2 biji terus. Haihh.

Ok guys, have a safe journey pada sesiapa yang nak berjalan jauh. Semoga selamat pergi dan balik. Kepada yang bagi aku kad raya, mekasih yer. Nak pi jemput pun tak sempat. So aku tengok je la. Untuk korang semua

SELAMAT HARI RAYA
MOHON MAAF ZAHIR DAN BATIN

Chiow ;)


0 remarks: