There was an error in this gadget

Tiba-tiba..

Monday, September 7, 2009

...aku rasa aku memerlukan DSLR. PERLU okeh. Banyak kali dah pun sebenarnya aku rasa. Hilang kemaruk kang, aku senyap la kejap. Pastu nampak kat blog orang lain gambo lelawa, start la balik kemaruk aku. Ntah pape pompuan gemok ni.

Kalau bagitau Mr. Slurpee aku rasa aku dah boleh agak jawapan dia. Sama jugak jawapan dia kalau aku mintak oven. Walaupun sebenarnya jawapan dia tu memang tertusuk bebetul kat tengah-tengah jantung aku, tapiiiiiiiiiiiii..being his rebellious wife, tetaplah nak menjawab okeh. Pompuan nih memang, kalau cakap macam ustazah, tapi perlaksanaan ZERO!

Bila la nak berubah menjadi isteri mithali pijak semut pun tak mati agaknyer yer?


0 remarks: