There was an error in this gadget

Menu semalam

Wednesday, October 21, 2009

Nasi impit (segera)
Satay ayam
Satay daging
Sambal kacang
Rendang daging

Jangan tanya raya apa yang aku celebrate semalam sebab aku pun fikir tak habis lagi ni.

Hajat di hati nak buat karipap kentang atau roti gulung sardin dan coctail jelly tapi tu pun laki mak dah pandang semacam je tengok bini dia tak sesudah asapkan dapur. Sebelum dia bacakan yassin kat telinga aku, baik aku stop!

Owh, itu belum termasuk nasi putih dan lauknya.

Gila kuali!

0 remarks: