There was an error in this gadget

Sakit telinga, sakit jiwa

Wednesday, October 14, 2009

Dari semalam ada seekor kucing gatal kat depan rumah aku. Aku memang sejak azali memang pantang dengar bunyi kucing mengawan ni, sakittttt je jiwa raga aku dengar.

Eh kucing, ko nampak tak kucing aku tu dalam kandang, dah tentu memang ko takde chance so ko boleh tolong berambus tak sebelum aku terajang ko, berambussssssssssssssss.

Aku pernah mengamuk dengan kucing yang memekak mengeow waktu maghrib masa aku ngandungkan Naufal dulu. 2 3 hari jugak lah. Laki aku sampai tak tau nam buat apa dengan aku. Alhamdulillah, Naufal takde terkenan ke hapa. Aku ni memang gila, kalau dah kata tak suka, aku dah tak kira alam sekeliling ke hapa kalau nak marah.

Insaflah wahai umat, Astaghafirullah hal azim......

0 remarks: