There was an error in this gadget

Menu lengkap hari ini

Tuesday, November 24, 2009

Breakfast:
Nasi lemak
Sambal sotong kering

Tea-time:
Capati
Kima daging

Dinner:
Nasi putih
Puyuh masak pedas
Kari daging
Sayur capcai


Rumah ni memang tiada sesi LUNCH fyi. Actually, aku siap masak biasanya before Zohor. Naufal memang le payah nak suruh makan apa pun. Kang dia bangun aku nak sumbat capati yang ntah apa rasa tu. 1st time buat. Tadi dia dah breakfast nasi lemak so aku tak kisah kalau dia takmo lunch. Lagipun dia minum susu once every half an hour!. Fyi, aku masak tapi aku memang jarang makan. Yang aku makan ni kang cuma capati untuk buka puasa. Burung puyuh memang takde dalam kamus hidup aku. Aku masak je. Makan tidak. Dulu lagi la, nak sentuh pun tabley. Ni sebab laki aku pi beli yang belum masak maka nak tak nak terpaksala mak kerjakan.

Sekian bebelan tak bermotif seperti biasa. Selamat terliur walaupun takde gambar :P.


0 remarks: