There was an error in this gadget

Tekanan perasaan

Sunday, November 1, 2009

Bila aku celik mata je akan kedengaran suara Ah Soh jiran aku sebelah kiri ni membebel.
Asal aku dok dapur pun dengar dia membebel.
Bila aku kat hall pun dengar suara dia membebel.
Kat bilik lagi lah toksah cakap.
Takde kerja gamaknya orang tua ni selain membebel.
Mau tak seriau. Dahle muka dia 24jam bertepek bedak sejuk. Pastu tompang dagu kat tembok yang memisahkan rumah dia dan rumah aku. Pastu membebel sekor2. Tengah-tengah malam!
Jenuh ok aku maki. Memang dasar xde hati dan perasaan!
Tak taulah sampai bila aku boleh bertahan sebelum aku jadi gila.
Adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

0 remarks: