There was an error in this gadget

Tahun baru, azam baru?

Thursday, December 31, 2009

Seperti tahun-tahun lepas jugak, peduli apa aku dengan azam baru. I know, i'm being sooooooooo negative but it's just me. Esok memang 01-01-2010 tapi pada aku esok dan hari ni sama je. Nak buat sesuatu tak perlu tahun baru. Bila-bila boleh buat. Tak perlu senarai azam sempena tahun baru yang berjela tapi perlaksanaannya tak tentu bila.

Owh, ini semua adalah ayat-ayat seorang perempuan PMS yang gagal dalam hidup mungkin azam tahun-tahun sebelum ini tidak terlaksana? Haha. Tidak lah. Memang aku tak suka berjanji pada diri sendiri lepas tu aku mungkiri. I just go with the flow, got me? No? Whatever :P.

Apapun, HAPPY NEW YEAR 2010 for all of you out there!!

0 remarks: