The agony inside him

Friday, January 22, 2010

I just can't stand it any longer. Please Allah, help me.

Aku tak kisah pasal kerja (eventho I always bitching about it) walaupun the ladyboss buat aku macam balaci. Tapi anak aku, Naufal, susahnya... Orang lain pun kerja, tinggal anak jugak tapi aku selalu rasa ini menjadi beban dalam jiwa aku.

Setiap pagi Naufal akan bangun dalam keadaan terkejut, lepas tu menangis, he usually will say "Fal nak dodok umah je mama" ataupun nak pergi rumah MakLong. Takde dalam sehari dalam masa seminggu ni (dan juga 2 minggu sebelum tu, aku akan hantar dia tapi bukan everyday) dia pergi dengan rela hati. Kalau itu tempat baru aku faham, mungkin dia nak sesuaikan diri tapi ini tempat biasa. He used to loves bila nak di ajak pergi sana. Tapi semenjak insiden ini, dia betul² tak nak pergi lagi dah.

Aku benci ok anak aku sentiasa murung macam tu. Aku nak kerja pun tak senang hati. Aku benci bila aku letak diri aku kat tempat dia, hari² kene pergi tempat yang kita taknak, itu suatu seksaan. I feel him. Aku dah tua takpe tapi dia?

I don't know how not to cry whenever I think about him :(.

Ya Allah, bantulah hambamu ini.

0 remarks: