Haram!

Monday, January 18, 2010

Melepas last episode Cinta Balqis. Nak masuk Isyak baru mak sampai umah yg jaraknya cuma sekangkang beruk makyek tu. Aku bebetul bagi salam solat Asar terus azan Maghrib berkumandang, kejadah?

1st day ok!

1st time seumur hidup aku sejak bergelar pekerja berhemah dari lepas grad 2004 dulu, aku kene balik idupkan lampu kete. Never ok!

Gila banyak pakai exclamation mark!!

Ponattttttttttttttt!

Terbayang-bayang saat indah dok umah sambil mengangkang tengok TV ditemani makanan yang tak putus2.

Keje tadi lunch hour pun miss ok! (exclamation mark lagi dan lagi dan lagi!!) Solat Zohor pun terbabas masuk office balik. Baru 5 minit je lewat tu, tu pun dah kene sound! Aku kuar punyeeeeeeeeeeeeeeeeeeela lambat tak pulak diorang perasan!

Sian ok anak aku. I was stranded kat meeting pastu tak bawak masuk hp. Nak sms Mr Slurpee tak boley, nak inform nanny Naufal xboleh. Memang takde apa masuk otak aku bila jam masuk pukul 6 tadi walaupun sebenarnya presentation tu memang penting untuk aku. Sok la aku review balik, maklumla otak da mula berkarat, seeellooowwww je aku nak absorb sume info masuk otak aku.

Ok, penat! Mr Slurpee ada game badminton pun aku x follow. Nak pi iron baju pulak.

Owh, mak kene sound ok bawak handbag besar, kejadah? Aku bawak NF tadi, haruskan beli bag baru? :P

Sekian entry exclamation mark!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 remarks: