No longer a SAHM

Monday, January 11, 2010

I've secured a job with one of Singapore-based company. Will go and have the offer letter signed this afternoon. I'll start work next Monday.

I hate to be back to work actually but I'm not the person who can work from home. Owh God, I'll miss my boy like hell.

I received the job offer because the office is merely 5 minutes drive from home. Aku memang tak suka drive jejauh. Maybe sebab aku tak de kereta yang power kot haha. And keje itu juga telah men down-grade kan aku dari jawatan Manager ke Senior Executive. Tak kisah la. I hope I'm doing all right at this new place.

Owh, I'm the only Malay and semua pekerja lain adalah lelaki kecuali manager.

Sebenarnya I've been asked to start work last week tapi aku tak nak sebab rasa macam terkocoh-kacah. Bilik pun dah dapat. Lagipun birthday Naufal lagi 2 hari je. Walaupun tak buat any party tapi biarlah celebrate dengan proper walaupun setakat aku dengan laki aku je ada.

Apa aku bebel? Doakan aku ok bekerja di tempat baru yer :).

Chiow.

0 remarks: