There was an error in this gadget

Ke mana cuti panjang nanti?

Thursday, February 11, 2010

Aku gatal nak berjalan tapi tak tau nak kemana. Agak-agak masih ada kosong ke bilik2 hotel? Aku takut jadi macam masa pergi Melaka haritu, semua fully-booked! Sudahnya tido lah kat motel yang saiz biliknya sama cam jamban. Janji dapat tidur sudahle, lagipun dekat pukul 1 pagi baru nak cari tempat tido pastu pukul 8 pagi dah berambus, ok le tu haha.

Korang ke mana?

0 remarks: