There was an error in this gadget

Panas terik

Friday, February 26, 2010

Panas betul cuaca sejak beberapa minggu ni kan?. Kerjanya asik mandi je. Kalau la rumah sewa sekangkang kera aku ni ada pool, mau aku berendam 24/7 macam dugong. Makan pun tak selera.

Kat area rumah aku ada gak la hujan malam beberapa hari ni tapi tetaplah tak hilang haba panas tu. Ni baru panas kat dunia kan?

Bila cuaca panas, hati pun cepat je la panas, ye tak?

Salam Maulidul Rasul semua!

2 remarks:

Ealyie said...

panas ka hujan ka aku tetap mandi 2 kali.. tu pon jaaaaaaaaaaaarang sgt! ahahaha.. phm? ;p

isz_3707 said...

ko pesal? takut daging tawar jatuh harga? dasar cikkam :P