There was an error in this gadget

Aku ada ni..

Sunday, March 21, 2010

korang ada? :P. Gila jakun, tak hal orang lain dah siap ganti bateri 4 5 kali gamaknyer haha.



Itulah buku yang akan aku gunakan untuk merasmikan binatang yang sekian lama aku carik ni. Mekasih Intan :). Aku dah melalut cari ke mana-mana ntah. Nasib baik ko return call aku ngeeeeeee.

Kononnya malam ni gak tu nak pakai tapi rasa-rasa macam nak layan dvd plak.



4 remarks:

Sayang.Ibu said...

hahahaaa...jumpa gak ko ngan binatang nih nyahhhh.. berebut mak return call ko smlm... ahaksss... slmt beronggeng bersama pet (?) barumu itu... btw, aku pun mmg jakun bila dpt nyahhhh.. :P

syara said...

isk beli kat ner and brape rm?

isz_3707 said...

intan:
thanks nyah, tanpa bantuanmu menggagau gak la mak haha

syara:
i beli kat jusco belah electrical appliances. RM24.90

vogue said...

okeh.....apokah itew? nampak cam menariks tetapi x tercapai akalku nak translate kegunaan dia...tutorial sket nyah