There was an error in this gadget

Hasil membakar diri di JomHeboh

Monday, April 26, 2010



Boley? Kali ni bawak my mom sebab dia sibuk nak pergi. Dia punya lagi banyak dari ni. Xmuat nak sumbat dalam lori tu. Penuhhhhhhh.

Justify FullNi stok sampai JomHeboh tahun depan. Tahun lepas punya JomHeboh punya (brapa banyak 'punya' daa) belian pun masih ada lagi.

Jangan ikut perangai setan ni. Aku kalau dah orang reramai tu rasa cam best no dapat beli. Beli je lah tapi. Pastu sedekah orang.

Intan, Ealyie, korang rembat apa? Ngeeee. CikAyu, ko reside kat JB gak ke? Tak pegi? Heeeeeee, gigih aku kol 9 pegi kol 12 baru dapat parking. Mr. SLurpee dah xkoser nak layan. Dia bagi duit, dia lepak tepi tiang booth apa ntah ngn Fal, dia soh aku pegi sendiri. Skali aku balik tangan penuh kiri kanan, ngan kat bahu lagi dia pun tanya "nak jual kat mana ni?".

Memang seksa tapi tetap tak serik. Setahun sekali kan? Jakun!

13 remarks:

mazzuana said...

wuiiii ko nak meniaga ke weh? meh pos sikit kat aku...huahahha

isz_3707 said...

mazz:
ntahle aku ni gila apa, xhal dah tay memang TAK MAKAN haha

okinokiyo said...

iszan..ko gila kahh??aku lgi lah tak penah gi jom heboh tu.satu sbb parking.satu lgi aku rasa mcm org nak seluk hbeg aku yg takder duit tuh...kahkakah...

NaZa said...

gigih pergi... byk plak tu rembat. aku lepas ada anak ni, malas la nak berpanas terik... abih duit beli air je nanti n belon utk fakhry..

FAM said...

tu dia! aku tak penah jejak jom heboh nih. mikirkan panas terus cancel. hebat ko blh capai itu ini.

KS said...

selalunya kan, kalo ada event2 gini, i selalu tanya my hubby.. sapalah yg pergi ek panas2 tu..

haaihhh rupanya u salah sorang hehehe...

tabik spring kat u!

Ealyie said...

sob..sob..sob..
aku diHARAMkan la weh pi situ! ahahaha..
Laki haku keje sabtu ahad lepas, nengok dr dalm tibi je kekdahnya.. ;p

Sayang.Ibu said...

aku baru nk upload hasil rembatan, tp tetiba rasa 'rendah diri' bila bandingkan dgn hasil rembatan ko...sobsobbbb... kahkahkahhhhh... nnt haku upload gak nyah. wehhh.. tp aku rasa nilah kali terakhir aku pi nyahhhh... tobat.. blk tu sakit kaki, sakit pinggang... muahahahhaaaa

MN said...

mak aihhh???!!!
(itu aje aku mampu cakap)

CiKaYu said...

ni cam boleh buka kedai runcit depan umah ni.....bonda & ayahanda johorian..aritu balik jb tapi tak sanggup nk gi..jem sampai ke skudai tuuuuuu

isz_3707 said...

mai:
haha, saje lepas tensen, aku kan suka bebenda x berfaedah camni haha

naza:
ni salah 1 sebab pegi pasal si naufal la sibuk dr jomheboh taun lepas nak jumpa buah ribena besooooooo tu haha

FAM:
pagi kan hujan memula, igt dah xde harapan. aku dah rentung xpe klau nak tambah tahap kerentungan haha

KS:
haha, tabik jgn x tabik.

Ealyie:
xpela nyah, xde pekdah pun gi :D

intan:
aku pun sama suma sakit tp ada masa setahun nak heal sebelum jomheboh akan dtg ngeeeeee

MN:
:D

cikayu:
mana2 memang suma jem. nasible dpt laki yg nak gak layan kerenah bini yg ntah pape wpun dia xsuka, klau x nak soh drive sdiri memang xkoser!

Mummy Dasy said...

mak aiihhhh.... klu gi pun blum tentu terlarat byk tu.. dahsyat hasil rembatan tu...

isz_3707 said...

mommydasy:
hiiiiiiii