There was an error in this gadget

Siap!

Saturday, April 17, 2010

Pukul 11 aku dah siap masak. Takut bebudak lapar. Puyuh goreng rempah, asam pedas ikan tenggiri, bayam merah (ke purple) goreng, tongkol kicap. Aku memula nak buat Spaghetti Bolognese with homemade meatball rerupanya bebudak ni tak makan spaghetti, nasib aku belum masak. Sebelum masak aku masukkan baju, baju pun tak siap lagi cuci jadinya aku beronggeng kat sini pulak.

Senyap sunyi je blog, korang suma pi beronggeng ke?

8 remarks:

Sayang.Ibu said...

minggu nih aku rasa malas nk beronggeng. arini aku ada kelas tmbhn.. esok nk rilekkan diri (dan poket) jer... hahahhaaa

Ms Lola said...

Sedap nya puyuh!!!

isz_3707 said...

intan:
bagus, kumpul duit beli galliera :P

ML:
puyuh? aku masak je, makan tidak!

knv said...

tu diaaa... penuh menu satu meja. buat la kek coklat. mesti depa suka makan panas2 hahahahha.. kalau R. ish dah lama tak buat asam pedas. teringin la pulak.

Wan said...

puyuh goreng rempah? sounds yummy!!!

isz_3707 said...

kek coklat? aku x khatam lagi buat kek kak, buat apam pun bantat apatah lagi kek haha

wan:
xtaula yummy ke x sbb i mmg xmakan puyuh ngeeeeee

knv said...

ish aku tak pernah lak buat apam. harus bantat gak kot hahahha!

ealyie said...

sgt efisien!! :D

jeles haku esply tang masak2.. ahahaha..