There was an error in this gadget

Ada saper nak tolong kemas?

Saturday, May 29, 2010

Esok hari mengemas secara besar-besaran. Akan ada PATI Indon2 pekerja Mr. Slurpee yang akan membantu. Harapkan aku yang gemok je bley harap atau Mr Slurpee yang lebih tulang dari isi tu memang patah riuk la nak angkat barang-barang dalam umah ni.

Ada sesapa takde keje sok, nak tolong angkat barang? Minuman disediakan. Air kosong :P. Makan? Makan kat kedai je dah le. Nak soh masak camne aku nak mengemas umah? Nak make over kenalah 1 umah tonggang langgang gitu kan? Haha over.

Takdelah make over, nak tukar tikar getah je. Nak tile ni umah orang, tuan umah ni dahle tak pernah kisah umah dia, tau duit sewa masuk bulan-bulan je. Tak pernah tanya pasal rumah usang dia ni. Nak beli rumah sendiri belum ada rezeki :(.

Ada sesapa yang nak volunteer sok? :P


2 remarks:

CY4.0 said...

aku ada je kat JB.. tapi, tak dapat la nak datang tolong.. haaahahahaha..

isz_3707 said...

CY:
ko xdapat tolong, ko pos la bujang2 ko yg be3 tu soh tolong angkat aquarium haha