There was an error in this gadget

Apalah guna tudung saji...?

Wednesday, May 19, 2010

Kalau ko tutup makanan ko bersama-sama dengan LALAT?

Bukankan tudung saji gunanya untuk mengelakkan lalat atau anasir lain yang tidak di ingini dari menjejakkan kaki ke makanan yang ko hidangkan?

Kalau ko kurung lalat tu dengan makanan ko, buat apa ko pakai tudung saji? Baik ko tudungkan ngan ko ko skali dalam tudung saji tu.

Benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Bodoh punya lalat. Dari celah kelengkang mana ko masuk? Dari mana ko datang? Kerana kehadiran ko berkhalwat dengan daging bakar aku maka aku telah tidak mempercayai daging bakarku lagi. Walaupun bukti benihmu tidak dapat kutemui, aku tetap yakin ko telah menodai daging bakarku itu. Ko memang binawe!

Tak pasal-pasal aku kene thaw balik daging dalam fridge, kalau tak sia-sialah air asam yang marvelous tu. Baru air asam dah nak kerek :P.

Kalau aku jumpa lalat tu, memang naya aku kerjakan!

5 remarks:

knv said...

eh ko kena ajar aku camana nak buat air asam tu. aku tak reti langsung! nanti tepek resipe yea. yang kaw2 punya.

macehhh! :P

sisdee said...

ish mmg i pun bnci ngan lalat :O
dia ble tembus dlm tudung saji (jenis g sekolah pnya lalat) :(

sis said...

mmg blh tmbus mmg kuang ajo pya lalat aku pn slalu kna igt ttp tdg saji yg slamat akan slamat rpanya haprakk...

MN said...

aku pun anti lalat nyah!

isz_3707 said...

knv:
errr aku bedal je kaknon. cili merah, cili api, belacan, perahan limau kasturi, air asam, gula, garam aku mesin suma skali (dasar pemalas)

sisdee:
ni aku rasa aku yg serkupkan lalat tu hee

akak:
aku rasa tdg saji ni xtembus kot, tdg saji mahal tu yg tembus ngee

MN:
haha baiklah :P