There was an error in this gadget

Orang buat, dia pun nak buat jugak

Monday, May 24, 2010

Mana bley jadi asik tengok orang punya je, aku pun nak jugak :P. ML, pas tiru bubur aku tiru ni plak ngeeeeeeee. Inti? Inti karipap kentang haha, nak buat inti lain tak reti. Hodoh ke? Pedulik! Masuk perut jadi taik jugak :P.




12 remarks:

KS said...

hahaha.. dah berjangkit sampai ke jb ya?

mari mengepai kawan2!!

FAM said...

ish..kena pi jusco ni beli puff nih. ada kan?

isz_3707 said...

KS:
u la ni, pastu si lola, i plak pastu tp xreti la nak buat inti ala-ala mat saleh gitu, dasar kampung.com haha

FAM:
ha ah ada, i beli kat jusco la, RM4.50 dalam ada 10 ;)

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

hahaha KS punye penangan la nie...

isz_3707 said...

KS:
ye, xtau plak dia jangkit dr sape, KNV mungkin :P

Ms Lola said...

dr birmingham smpi ke JB noks!!! meletups.

ko suka tak crust dia? aku suka dowh,.. (padahal inti aku buat tak berapa sedap!!)

isz_3707 said...

ML:
aku suka portuguese egg tart, dia guna pastry yg sama kan? jom kita try! ngeeeeee

mjawab x soalan ko? haha

Ms Lola said...

tak menjawab, tp ko buatlah. pastu
share resepi

MN said...

erm, hebat kau orang ini!

isz_3707 said...

ML:
baiklah, nanti aku cuba dulu, klau hangus pun aku tepek yer haha, aku takde tray utk egg tart, kang aku pi beli ;)

MN:
xde makna hebat nyah, setakat beli pastry at jusco tu ngeee

KS said...

tak kesah la sapa dulu.. tapi i mmg dah buat pie/quiche dari dulu lagik noks... tapi korang jek takmo cuba.. (hahaha nak jugakkan jadi diva??) haha :P..

inti mat salih lagi sempoi iszan. tak susah. campak2 semua.

isz_3707 said...

KS:
dulu mak xde oven so mak sapu air liur yg meleleh je, skang dah bley tiruuuuuuu ngee