Book lite

Monday, June 7, 2010

Ampeh! Brapa no buku aku baca da habis bateri. Patut 15 buku baru la boleh habis ngaaaaaaahahahhahaha. Aku give up dengan book lite. Sakit mata aku. Baik lampu tidur. Puas hati! Terang benderang. Xyah aku nak kepit2 kat buku.

Kahwin da masuk 5 tahun, baru ni lah aku rasmikan lampu tidur pemberian ntah saper tu. Menyala rupanya. Dari ko berabuk kat stor (macam hadiah-hadiah kahwin yang lain), baik aku pakai.

Dengan ini aku mengumumkan hari ini adalah hari tingtong sedunia. Klau berselisih dengan aku sila jangan tegur sebab i'm on mood swing, aku takut orang bukak mulut je aku pun roarrrrrrrrrrrrrrrrrrr walaupun orang tu cuma cakap Hi.

Anak dan laki dah jadi mangsa. Owh dan bebebebebeberapa benda bernyawa dan tak bernyawa dalam rumah ni juga telah menjadi mangsa macam lappy ni, mouse ni (dah selamat kena hentak dengan aku sebab geramkan bb, dasar pompuan mental!), Rocky, kuali, minyak panas, iklan tv dan banyak lagi.

Ok, baik aku berambus. Serius mood aku nak telan orang hidup-hidup. Sila jangan lintas depan aku sebab Edward Cullen dah rasuk aku. Haihhhhhhhhhhhhhhh.

0 remarks: