There was an error in this gadget

Nasi

Thursday, June 3, 2010

Mula dah penyakit aku dengan nasi ni. Tengok pun tak bley lagi nak soh makan. Dulu masa study ada skali berminggu-minggu (ke bulan?) aku langsung tak jamah nasi. Masak memang hari-hari tapi untuk santapan Mr Slurpee je la. Anak aku sah-sah ikut perangai aku.

Alah, tak payah la nak kata aku kurus kalau tak makan nasi. Takde maknanya. Aku tak makan bukan sebab diet sebab aku memang tak bley makan. Aku memang tak berapa suka nasi sejak azali lagi.

Tiba-tiba aku rasa entry ni macam siaran ulangan. Dahle!

Chiow bebeh ;).

4 remarks:

miszsensei said...

kalau tak makan nasi, makan apa yer? interesting nih

isz_3707 said...

miszsensei:
mkn bebenda remeh yg ada xpun fastfood haha. tp klau xmakan tu xmati & xrasa kebulur sampai sakit kepala & menggigil i xmkn kot :D

CiKaYu said...

untung tak suka makan nasi..tapi suka makan benda lain lak...fastfood bahaya ni....

isz_3707 said...

cikayu:
ha ah memang bahaya