There was an error in this gadget

Rongak dan comot

Friday, June 25, 2010

Haruskan mula berSmartPhone supaya makin mudah online dan bertambah-tambah bil yang kena di bayar oleh En. Slurpee?

Mau ada orang menjeling sampai juling ni karang :P.


4 remarks:

mommysarah said...

HP baru ker? bolehlah twitter lepas ni. ngee

isz_3707 said...

mommysarah:
baruuuuuu? ko xnampak keypad pun dah tanggal tu? haha. tepon buruk aku ler nyahhhhh

mommysarah said...

hohhh...tepon buruk ko kan boleh twitter tu. pesal ko tenggelam timbul. haha...

aku tak nampak plak rongaknya hp tu. nak kena servis mata aku ni

isz_3707 said...

mommysarah:
keypad dia tu huruf C dah elsap kucing aku kejekan, xnampak?