Borang online SPA8i

Thursday, July 22, 2010

Aku menghadapi masalah untuk mengisi form ni. Aku pernah post benda yang sama awal tahun lepas di sini. Aduan telah di buat masa tu tapi tiada tindakan. Baru-baru ni aku isi lagi, error sama muncul, aku report pun masih tiada tindakan.

Pada yang tak tau, error yang aku terima adalah aku tak boleh letak kelulusan aku as Masters. Error cakap CGPA aku tak layak untuk dapat Masters (camtulah kekdahnya dia translate kot). For God's sake, aku dah grad Master on 2004. Aku tak tau kot ada orang lain menghadapi masalah yang sama.

Sebab tak bley so aku letak kelulusan aku as 'Pelajar Tahun Akhir-Masters' dan aku sangat yakin kerana status itulah aku gagal semua exam dengan SPA. Aku mula tawar hati nak apply any government position di mana itu adalah salah satu sebab aku quit keje dulu and tak apply any private sector punya vacancy.

Tolonglah. Kalau aku tak buat aduan 1 hal. Ini kali ke-3 ok. Tolonglah buat kerja anda.

Aku malas la nak cakap pung-pang-pung-pang, buat kurus puasa aku je tapi servis kerajaan ni selalu mengecewakan.

Don't make me start dengan subsidi yang di potong. Alasan soh jaga kesihatan sebab gula mahal. WTF? Rokok yang ko naikkan harga tetiap tahun tu, ada berkurang ke perokok? Ahhhhhhhh, malas la nak citer. Koser. Semuanya mengecewakan!

3 remarks:

Puan ApasH said...

saya pon ada prob nk isi SPA dulu. LAst2 give up langsung x isi sampai skang..

i.s.z.a.n said...

ApasH:
nyampah ek

FAM said...

samala..malas nak ckp dh. aku pun baru lepas geram semlm.