Stroll down memory lane

Saturday, July 17, 2010

Dah 2 hari Naufal nap dari pukul 3 ke 4 and lajak sampai malam. En. Slurpee kerja and I left alone tercopong tak tau nak buat apa.

On lappy.

Semalam
Tengok gambar-gambar, clips lelama masa Naufal baby. Rindunyaaaaaaaaaaaa. You grew up way too fast sayang.

Hari ni
Baca entry-entry lama blog ni.

Kesimpulannya, aku tau kenapa sekarang takde orang nak baca blog ini. I used to be someone yg sangat chatty and always happy but now aku adalah seorang yg sangat membosankan.

7 remarks:

cysev3n said...

tetttt.. aku datang (almost) everytime kau post a new post. cuma tak dapat tinggal komen bila datang thru mobile..

vogue said...

chill beb....life's a roller coaster....

s.i.f.a.r said...

am still following, but started middle of last year lah.
years before, aku tak reti lagi.
well, u got new reader what iszan?

cikayu said...

saya selalu datang....tapi ur new reader sentiasa bertambah kan....

i.s.z.a.n said...

cy:
aku pun slalu pegi blog hang jugak ngeeeee

vogue:
itulah..

idot, ayu:
ada la, dtg skali terus xdtg pastu ngeee

KS said...

i pon selalu datang. tapi macam cy gak.. kalo view guna phone mmg lembab la sikit nak tinggal komen. macam skang ni dengan pc ofis.. senang sket nak menaip.. eh.. i sibuk menaip kerja la :P

knv said...

tak, bukan membosankan. but you are one angry soul now. kengkadang aku pun takut nak baca.

what do you think?

stay cool, beb!

:D