There was an error in this gadget

Hasil terakhir BM..

Tuesday, September 28, 2010

..sebelum ku bungkus, ku masukkan ke dalam 2 lapis kotak dan ku sumbat ke dalam stor! Ngaaaaaaaaaaaahahahahahha.

Takde space nak letak. Sayang biar dia dok bawah jadinya baik aku simpan leklok. Selain BM, mixer, penimbang utk dapur & oven pun dah masuk stor, kejam tak? Haha.

Dimulai dengan roti dan disudahi dengan donut. Both sangat gebu macam aku. Ada jugak pau sambal yang aku segan nak amik gambar sebab kaler dia sama dengan kulit aku haha.

Pizza belum buat lagi sebab barang suma takde. Kang dah beli barang jenuhle aku kena bongkar stor balik nak kuarkan segala macam gadget. Sila jangan contohi perangai aku. Suma benda nak sumbat dalam stor yang sebenarnya bilik ke-3 rumah ni.



Amacam donut cik i.s.z.a.n?

7 remarks:

Sayang.Ibu said...

ah ah... dah nak masuk stor nyah... dah puas memain ngan BM ker? hakhakhakkkk.. eh aku lom try lg donut.. mcm sedap je nyahh donut ko...

ibu iman said...

kuih peberet... sedap makan pas goreng kan...

cc said...

kelihatan sgt gebu spt tuannya =P

knv said...

donut ni memang feberet lah! hang buat jual pun laku tu nyah! :P

FAM said...

berguna betul BM ni yek!! mcm2 blh bikin..hehehe

isz_3707 said...

intan:
mmg sedap nyah :P

wani:
ha ah mkn panas2 mmg lajuuuu je la pastu badan pun sama naik mcm kena yis jugak!

cc:
ahhh ko!

knv:
kang org panggil aku cik iszan donut pulak kak oiii. 1 adunan 5 je yg cun camne nak jual?

FAM:
ha ah, campak2 je tetau siap!

CiKaYu said...

donut yang gebu!!