There was an error in this gadget

Give me a break!

Tuesday, October 19, 2010

Sila la jemu anta email bangang camni. Ni baru CIMB, lom Maybank, lagi cam haram sehari anta ber email2 benda camni. Sah-sah le aku ni takde akaun Maybank weh.

Ni namanya kerja orang yang nak cepat kaya tapi taknak buat pape selain dok depan komputer dan menyusahkan hidup orang lain. Get a life le weh. Orang pepenat keje cari duit, ko senang-senang nak rembat.



Nak duit pi la keje weh. Kalau malas keje macam aku nih sila jangan berangan nak kaya. Tak kemana duit menipu orang ni. Selamat ko paling-paling kat dunia je, ko ingat ko lepas ke kat SANA kelak? Fikir-fikirkan dan selamat beramal.

Sekian.


4 remarks:

FAM said...

memang keje terkutuk!

Along said...

Cuba hang jwb sekali email2 spam yg masuk tu...bagi nasihat ala ustazah gemilang, terbilang, cemerlang. Hehehee...kot2 la insaf sket manusia2 terkeji tu.

i.s.z.a.n said...

FAM:
kan?

Along:
aku plak spam diorang eh, gitu? haha

madamoiselleczar said...

kahkahkah...baguih jugaks idea ko spam derang balik tu nyah! ahahaha...