There was an error in this gadget

Itu baju aku!

Wednesday, October 13, 2010

Baju aku zaman baru hilang dara haha. Sebelum beranak. Anak aku yang hari ni genap 3 tahun 9 bulan dah bley pakai. Patutlah bila mak aku lipat baju aku (mak aku yang rajin nak lipatkan, aku tak suruh, sumpah!)dia kata "baju ko ni saiz baju budak kecik".

Ni la balasan Allah. Masa Dia bagi kau slim, ko pi tayang body, skang dah gelebeh sana gelebeh sini baru gelabah cari jubah.



Nak slim jugakkkkkkkk. Owh tapi aku tak kata aku menyesal beranak cuma serik je :P.


6 remarks:

CiKaYu said...

kalau naufal blh pakai baju u, berat u mesti sama dgn naufal kan...

CT said...

berani pakailah skrg...hahahah

ibu iman said...

wahhh bes laa naufal da leh pakai baju mama die. iman punye ibu laks lain dulu. xleh nak pakai baju ibu die sbb dolu ibu die sgt gomoksss... huhuhu...

i.s.z.a.n said...

cikayu:
haha idokle sama, klau sama ada tulang je i ni jawabnya

CT:
uishh, skang klau pakai sampai bawah dada pastu perot terbarai kuar dr baju hahahahha

wani:
ok la tu dulu gemok skang kurus, yg penting skang! dulu tu da jd kenangan heeeeeee

KS said...

phheewwiittt selim shady btol u!!!

i.s.z.a.n said...

KS:
tp zaman tu dah berlalu babe, skang bukan selim, skang raksaksa gorgon uwaaaaaaaaaaaa