Post ke 1234, Tag dari Ealyie (setelah sekian lama xbuat keje tak berfaedah :P ni)

Tuesday, November 30, 2010

1. apa benda paling penting dalam hidup korang?
buayabrand boyfriends aku nan berdua itu. 'Benda' ke mereka? haha


2. benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
Top-up tepon RM10, bley?


3. dimanakah tempat korang akan melangsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
soalan VOID sebab aku DAH kawin :P


4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
YA (ko tak tanya kan tapi ngan apa atau sape?)


5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
aku takde kekasih skang :P so soalan VOID lagi hahahaha


6. di manakah korang selalu jumpa kekasih korang?
VOID. Ko xreti ke aku cakap aku takde kekasih skang? nak kene lempang?


7. novel/buku/majalah terakhir dibeli?
4 bijik buku yang otw (tapi belum bayar haha) di mana tajuknya aku lupa. Aku tak reti nak kira yg mana 1 yg last antara ke 4-4 itu.


8. apakah nama penuh korang?
pesal sibuk nak tau?


9. antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
both..equally


10. namakan orang yang betul² korang nak jumpa dalam hidup korang?
maksud ko kategori org apa ni? sila revise soalan anda :P


11. adakah korang basuh baju korang sendiri?
of coz la deyy! toksahh kata baju aku, baju laki aku anak aku suma aku yg cuci. aku takde maid ok. aku dah di kira sebagai maid kat umah ni.


12. dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
honestly, LANGKAWI. Ok, sila gelakkan beta.


13. pilih salah satu, peluk atau cium?
BOTH (saper buat soalan ni? gatai btol!)


14. beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag?
1. a mommy of 2 little cute boys
2. sibuk nak beli grand livina (aku pun xtau apa dia pandang kat grand livina, ampon haha)
3. aku jumpa dia kat LUAR RUMAH dia, sendiri fikir *larikkkkkkkkkkkkkkkkk*


15. Lima benda yang paling disayangi dalam hidup anda?
aku sayang suma reta benda aku. aku xreti nak taruk mana aku paling sayang mana aku least sayang. tp antaranya klau benda tak bernyawa dah tentulah BAGS aku yang tak seberapa tu.


16. lagu yang paling anda suka dan selalu dengar?
banyak!


17. bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
17 Ogos-laki aku belikan kek pas dia balik mancing. Ko caya tu? Bday bini dia, dia pi mancing!


18. Lima rakan Blogger yang korang nak tag.
Blogger yg aktif bley di kira ngan jari skang so soalan ni aku pass! haaaaaaaahahahhah. Eh jap, ni soalan ke arahan? Anggap jele aku tak kisah :P



p/s: Sila jangan serik nak TAG aku lagi eh haaaaaaaahahahhahahaha

2 remarks:

Zuriati Abdullah said...

aunt t paling sayang bende nama handphone takutnya jatuh sebab kalau dah jatuh berkecai so bagai menatang minyak yang penuh

Ms Lola said...

kenapa ko tak tag aku? tewasa ai... muahahahahah