Currently reading..

Wednesday, December 8, 2010

Goodnight Beautiful by Dorothy Koomson.

All housechores done at 8.00am today termasuklah menyapu kat luar pagar. Cam orang sewel je aku rasa, orang lain sibuk kol 7 bersiap nak gi keje, aku pi menyapu jalan macam MBJBT. Oleh kerana aku takde keje yang menghasilkan duit buat masa ni maka aku baca lah buku sementara anak aku sibuk dgn online games nye.

I bought this book from Miss Lola with another 3 more. Apa? Nak beli? Rasa-rasa dia dah tutup kedai kot as she said that she's already packed & sealed everythings and ready to go. I'll miss (bitching thru sms with) you, nyah! So long dear friend.



I just started last nite, baru page 38.

2 remarks:

Zaila Mohamad said...

zaila ni memang seorang pemalas baca buku..no wonderlah BI aku tahap kedaung!!

i.s.z.a.n said...

zaila:
babe, it's ok. baca buku ni bukan trend. its a hobby. klau dah bukan itu hobby u buat apa nak buat sekadar nak ikut org ye x? i yakin u ada ur own interest. so buat apa yg kita suka ;)