There was an error in this gadget

1st day at school

Monday, January 3, 2011

He's been verrrrrrrrrrrrry good! Bangun seawal 6.30 pagi. Sempat main game Dora 1 round. Bila aku cakap "Fal nanti kat skool jangan nangis ok?", dia jawab "Yang macam dalam tv tu? " (merujuk buletin utama bebudak masuk std 1 melalak melolong) sambil pura2 gosok2 mata dan menangis. Ye lah nak, skang ko ajuk orang, kang klau ko plak macam tu tak tau le mama.

Tapiiiiiii, sampai je skool, masuk dalam terus tak toleh mama dia dah!

Budak yang semangat nak pi skool



Indoor assembly


Mula nak masuk kelas


Dalam kelas



Pesan MZ Naufal (sebab macam ada Naufal lain aku rasa kat skool tu so aku tulis nama dia siap initial bagai, dah macam artis plak) sebelum masuk perkarangan skool.

Naufal : Mama, Fal nak skool ni, Mama jangan pergi kerja tau. Mama tunggu Fal. Fal pi japppppppppppppppp je.

Mama : Baik anak!

I'm going to fetch him back in an hour time.

Doa aku.....semoga janganle sok dia cakap "Mama, semalam Fal da pi skool so hari ni Fal tak payah pi dah", mau pengsan!


6 remarks:

madamoiselleczar said...

ahahahaha....Good Boy!
danial pon semangat pagi nih....takde drama bagai..legaaaaaa:p

Puteri Mona said...

alalalal gud boi nya, mak br melayan drama si adam td. Siap ada babak lelalak2 n tarek baju adehh. Pdhal skul n kawan2 sama jek. Saja nak ngada, leteyy tau. Anyway bravoo naufal!! :)

mamaDhea said...

bravo naufal!

CiKaYu said...

haha....ko berserah je lah nyah!

mazzuana said...

Si adam dlm keta kemain semangat..sampai skolah muka dah cebik2 dah...dia punya meraung...tip top! Macam x penah skolah...

i.s.z.a.n said...

madam keji:
anak mak ari pertama ok, ari ke2 mula dahhhhhh tp kat skool ok la, kat umah je

mona:
dah sedap dok umah lelama, malas nak pi skool, harus mak hadap taun dpn nih haha

mamaDhea:
how's dhea?

cikayu:
dia takut ngn mama dia tp sian la klau nak marah. memula ckp bebaik, xjalan mula lah suara halilintar kuar haha

mazz:
haha, drama king!