(Real) Wordless Wednesday (2)

Wednesday, January 19, 2011




Ada yang mengharapkan aku upload gambar hasil tangkapan Naufal ke? Dah gilak? Teringin sangat ke nak trauma seumur hidup?

8 remarks:

Sayang.Ibu said...

fuhhh...aku ingat gambo yg speechless td..berebut aku bukak... :P

Mrs Noba said...

Dah mcm transformers si naufal!

jelita78 said...

hebat..
sungguh hebat..
kalah kanye west! hehehe

sis said...

astaga........

i.s.z.a.n said...

intan:
nak sangat ke?? nakkkkkkkk?? haha

MN:
haha, tlg jgn cakap camtu kat dia, mau jahanam shades kami ni asik2 nak jadi transformers

jelita:
hey u! haha, dia tengah kurang kerja pekdah tu

akak:
haha

Ms Lola said...

ya rabbi!! ko punya idea kan? kan??? :P

mamaDhea said...

ahahaha.. kena buli ek fal?

i.s.z.a.n said...

ML:
SUMPAH bukan! aku tengah driving masa dia buat keje ok!!

mamaDhea:
bukan aku laaaaaaaaa, dia sendiri tauuuuu uwaaaaaaaaaaaaa