There was an error in this gadget

(Real) Wordless Wednesday (2)

Wednesday, January 19, 2011




Ada yang mengharapkan aku upload gambar hasil tangkapan Naufal ke? Dah gilak? Teringin sangat ke nak trauma seumur hidup?

8 remarks:

Sayang.Ibu said...

fuhhh...aku ingat gambo yg speechless td..berebut aku bukak... :P

Mrs Noba said...

Dah mcm transformers si naufal!

jelita78 said...

hebat..
sungguh hebat..
kalah kanye west! hehehe

sis said...

astaga........

i.s.z.a.n said...

intan:
nak sangat ke?? nakkkkkkkk?? haha

MN:
haha, tlg jgn cakap camtu kat dia, mau jahanam shades kami ni asik2 nak jadi transformers

jelita:
hey u! haha, dia tengah kurang kerja pekdah tu

akak:
haha

Ms Lola said...

ya rabbi!! ko punya idea kan? kan??? :P

mamaDhea said...

ahahaha.. kena buli ek fal?

i.s.z.a.n said...

ML:
SUMPAH bukan! aku tengah driving masa dia buat keje ok!!

mamaDhea:
bukan aku laaaaaaaaa, dia sendiri tauuuuu uwaaaaaaaaaaaaa