There was an error in this gadget

Saya sudah sihat! :)

Sunday, January 16, 2011

Terima kasih kerana doakan saya :).

Esok saya dah boleh mula sekolah semula. Mama kata saya kena pakai topeng masa nak pergi sekolah esok. Tapi saya taknak. Saya nak pakai topeng Ultraman saya tapi mama tak bagi. Kenapa tak boleh? Mama kata kalau saya nak jugak pakai topeng Ultraman pergi sekolah, mama suruh saya terbang sahaja ke sekolah kerana mama taknak hantar saya :(.




Ok, skang saya kena makan ubat dan lepastu saya nak tidur. Babai!

4 remarks:

sz | m.s.s said...

alhamdulillah...sihat dah ye haufal..sgt kiut la dgn spek hitam terbalik tu ;)

mamaDhea said...

yeay! dah boleh pegi skool.. *wink wink*

jgn culas makan ubat tauuuu..

sis said...

haha mama ke tcer ajo pki spek trblk tu?? terbang je fal sng cpt smpi trus dok dlm kelas.

i.s.z.a.n said...

suzi:
ha ah, dah sihat & dah mula sakitkan jiwaraga mama dia haha

mamaDhea:
ubat dah habis. da start skool smlm. tp aku xtau dia ni suka ke x g skool. cam xde perasaan gitu, pegiiiiiiii je haha

akak:
sumpah aku xajar!