There was an error in this gadget

Wordless Wednesday

Wednesday, January 5, 2011




Dia pun nak sibuk WW WW jugakkkkkkkkkk!

9 remarks:

jua said...

ini aku tak paham. apa? ko bela kat belakang rumah ko kah?

mommysarah said...

LOL!!! siyot jek jua. LOLLLL!

FAM said...

susah jgk nk tafsir sendiri ni. pet terbaru ke? nama hermes kut. hehehe

i.s.z.a.n said...

haaaaaaaaaaaahahahha, anggap je lah mak FAIL utk ww pertama!

KS said...

*deep thinking*... err.. err masih takleh nak buat huraian pic ni :P

i.s.z.a.n said...

KS:
keji tau!! mak post (dengan penuh kondipen) sebelum tau apa itu WW, sila abaikan, E! haha

Zuhaini said...

ahahahah.... kuda ni pun nak ber WW... :)

Joy said...

salam. ohh... iszan, apa tu WW? I dah belasah jugak ber WW

i.s.z.a.n said...

zuhaini:
haha, itulah..skali salah tema laaa hahaha

joy:
based on google:
Wordless Wednesday(WW) is a simple blog post featuring a photo which conveys a message that speaks for itself without using words.

i pun sebab belasah la ni suka suki je taruk haha