There was an error in this gadget

Bila alarm berbunyi..

Thursday, April 7, 2011

Hp cabuk aku telah di set alarm setiap jam 11.15am on weekdays. Alarm tu utk mengingatkan aku untuk menjemput tuan kecik dari skool dia. Takut terlajak. Maklumla sibuk kat rumah. Ingat kerja je sibuk? Kat rumah ni kerja tak pernah habis ok. Takhal rumah kecik cinonet je. Kalau dah nama perempuan, ko keje pun kerja tak pernah habis. Siap kerja kat opis, ko kene kerja kat rumah pulak pastu malam dikerjain hahaha. Kalau ko tak kerja (kat opis), kat umah kerja tak pernah selesai. Ramai yang cakap dok uamh senang. Senang la kot kalo ko jadi tai tai keje mengangkang je. Sumpah aku nak lempang orang yang memandai-mandai gini. Aku dah rasa semua. Kerja 8 to 6. Kerja part time. Work from home. Fully housewife. Takde yang senang so tak payah memandai cakap senang lelagila kalau tak pernah rasa sendiri. Setakat cuti seminggu tu takyah cerita. Eh, emo pulak dia :P.

Ok, apa aku nak cerita tadi? Madangle corner tang lain dulu kalo aku nih.

Oh, alarm bunyi tadi. Aku terus bangkit nak sarung tudung. Pastu baru teringat hari ni Naufal tak balik seperti biasa.

Why?

Sebab dia pergi skool trip hari nih. Mungkin ada yang nak cakap 'berani ko bagi dia pegi?'. Malas nak komen. Korang pun tau camne aku bila datang bab 'komen' haha.

He'll be back only after 4.00pm. Have fun sayang! Panjang pesanan penaja aku sebelum dia pergi tadi tapi lagi panjanggggg pesanan dia.

Apa aku nak buat sampai pukul 4? Aku banyak kerja nak buat, jangan takut.

Sekian entry takde motif.

2 remarks:

madamoiselleczar said...

Malam dikerjain??! Kahkahkah...chelaka betul...aku terasa siuttt:p

i.s.z.a.n said...

madam za:
kah kah kahhhhhh, btol la kan???? :P