There was an error in this gadget

Gagal!

Tuesday, April 5, 2011

Ok, aku bukak compose box ni dari pukul 8am tadi sampaila skang dah pukul 11am tapi aku tak tulis pape. Ada citer tapi aku sibuk menyibukkan diri kat tempat lain sampai aku lupa, haha (tapi tatappppppp ko nak tulis bendalah x pekdah ni kan?)

So, ampunkan daku. Kira halallah entry ni. Ada modal korang nak caci aku kahkahkahhhh.

Nak pi jemput tuan kecik pastu nak tunaikan hasrat dia nak makan McD. Dia ingat mama dia tak tau sbenarnya dia bukan nak makan pun, nak toys Rio tu je, heh!

Toodles ;)

0 remarks: