It's better late than never

Thursday, May 12, 2011

Hari tu rasa amcam nak marahhhh je kat teacher Naufal. "Kenapalah teacher dia ni tak ajar pasal Mother's Day?". Apa ko ingat teacher takde keje lain nak buat?

Rupanya teacher tak lupa. Cuma terlambat sket je haha. Ni saper anak aku? Teacher ke Naufal?

Yesterday, he came back from school with this bookmark. Tak menyempat sampai rumah. Masuk-masuk kereta terus "Mama, I have something for you, tunggu sampai rumah nanti Fal bagi mama hadiah". Wahhhhh berbunga-bunga hati mak ok.

Dia selalu je ada 'something for you' bila balik school sebenarnya haha. Kadang-kadang dia kopek sticker ntah tampal kat mana, koyak rabak pun dia kira 'something for you' gituuuu. Aku tetap happy walaupun sampah sebab itu tandanya dia ingat aku, no? Bak kata omputeh 'it's the thought that counts' (macamle korang xtau :P).

And from today onwards, this will be my favourite bookmark! I love you Naufal! I do, always, unconditionally!




p/s: Ampunkan hp peghak mak utk kualiti gambar yg mcm harem ni. apapun, mak syukurrrrrr dgn hp peghak mak ni. Walaupun mak selalu kutuk dia tapi banyakkkkkkkk jasa dia kat mak ok sampai laki mak nak belikan hp baru pun mak tolak :P. I lap you bersih-bersih cik Norkiah! *tetiba*

3 remarks:

cysev3n said...

auwwww.. ni mmg praktikal kan.. bley la bonda Fal guna selalu.. btw, aku mmg setujuk bab gambar Norkiah ni.. /dari pengguna Norkiah

KS said...

dan ko plak buat apa untuk ticer dia sempena ticer's day? :P *larikkkkkkkkkkkkkkkkkkk

i.s.z.a.n said...

Komen cy hilangggg!

KS:
ticer da asik btukar so aku xbuat pape, leh terima x alasan tu? haha