Nasib badan

Saturday, May 7, 2011

Inilah padahnya kalau suatu waktu dulu ko pernah jahil di zaman jahiliah ko dan bila sekarang (ko dah baik sket haha and) ko cuba-cuba nak beri nasihat or menegur orang, ko akan dapat that once-over look and panahan lidah

"alaaaaaaaaahhh, macam ko tu baik sangat dulu, ko lagi teruk dari aku"

Kekdahnya ko macam di hukum seumur hidup.

I am very simple person. Kalau pada aku tak kena, tak betul, aku sound depan-depan. Ko nak terima, ko terima. ko taknak, ko boleh terjun dengan labu-labu ko. Ada aku kata aku baik? Tak kan? Tapi salah ke aku betul kan apa yang terang-terang salah? Aku tegur sebab aku dah rasa, aku dah lalui. Aku taknak ko rasa apa yang aku rasa.

Kalau aku tegur maknanya aku kesah ngan hidup ko tapi kalau ko sendiri tak kisah, aku tak boleh buat apa. I am trying to help you here but if you think you don't need my help or even my two cents opinion, it's your call. I'm just doing my part, selainnya terserah pada ko.

Mungkin ko lupa, (orang-orang macam)ko hukum aku seumur hidup tapi bila ko tersilap (bila ko memilih utk tidak mendengar kata aku), ko akan tergelincir dan orang-orang spesis ko pulak akan hukum ko seumur hidup.

Ko tau apa orang panggil benda ni?

HUKUM KARMA!

2 remarks:

Anonymous said...

karma by alicia keys best! kekeke...

i.s.z.a.n said...

vogue:
yer! fav song aku! ngeeeee