There was an error in this gadget

Seksa diri?

Tuesday, May 24, 2011

Dah 2 3 hari ni bijik mata aku gatal. Gatal mengenyam yang ko rasa macam nak amik garfu pastu garu. Tak pasal-pasal jadi Kasim Selamat kang. Eye-mo tak jalan, Optrex tak jalan. Jenuh dah gonyoh sampai aku rasa bola mata aku dah tak bulat.

Tau apa aku buat?

TITISKAN DENGAN AIR LIMAU KASTURI!

Perghhhhhhhhhh, dia punya hazab..tapi padan lah muka kan? Saper suruh buat keje gitu? Tapi aku suka. Memang sakit, memang pedih tapi tak lama. Lepas tu, legaaaaaaaaaaaa.

Aku buat kerja ni dah lama. Dari dulu-dulu. Tapi semlaam terkantoi dengan Mr. Slepi dan kene marah. Kantoi sebab dia nampak aku terguling-guling tahan sakit haha.

Korang pernah rasa? Apa korang buat?

Ecehhhhhhh, konon bebuat tanya kat blog. Memang mati la takde saper jawab

*bunyi cengkerik*

haaaaaahahahahhahahahahahhahahaa.

Sekian entry syiok sendiri. Sendiri tulis, sendiri baca haha :P.

Chiow!

2 remarks:

fizamior said...

oyt! sakit la kannnn??? aku xpernah try tp aku rs mmg pedih tahap gaban kalo gitu weh.... hadoi la ko ni....

i.s.z.a.n said...

FizaMior:
as long as bukan benda tajam, i am OK hahahahhaha