Tag - What's inside my handbag

Saturday, January 17, 2009

Phewwww, akhirnya nyah, aku langsaikan jugak hutang tertunggak ko ni. Tetiba hari ni aku nak wat sebab aku sekor2 sorang2 kat opis bedebah ni di tambah pula aku belum dapat gaji bulan 12 aku (ko memang keji boss tua kutuk) jadi kejadah nak merajinkan diri wat keje kan? Baik wat benda tak berfaedah macam ni, atleast puas ati aku sebab tak berbakti pada si tua kutuk nih.

The rules:
1. Find a safe quiet place free of significant other, nosey meme makers, priests, nuns, all things religious and men in general…
~ Ok, check line dulu, *toleh kiri..toleh kanan*..ok babe, CLEAR!

2. Take a photo of your handbag and the contents plus photos of ur working cabinet n work station.

Sila la tengok apa aku sumbat. Klau aku bawak bag yg agak kecik maka aku akan angkut another paperbag to stuff binatang2 yg xcukup nak sumbat dalam handbag. Sila abaikan kekepaman beberapa item yer :P


Walaupun ko tak tanya, aku nak cakap gak, arini planner aku, aku hold sebab xmuat nak sumbat dah. Sebab aku dah sumbat book lain dalam tuh. *bilala nak dapat planner cun nih* Tu belum ko tengok kot aku gatal hangkut laptop, ngan backpack bagai tuh, sah macam orang nak lari rumah.


3. Dump the contents of your handbag in a pile.

Aku x dump, aku susun leklok :P


4. Be brave and explain to your fellow bloggers what lurks inside the handbag.



1. Sophie Kinsella's Remember Me book. Beli dah berkurun, baru skang terhegeh2 nak baca.
2. Digicam case. Camera-nyer of course ler aku pakai wat snap gambo nih.
3. Handphone & Handphone pouch-dah boring, nak yg lain, ada saper nak belikan?
4. Car keys
5. Wristlet-untuk aku bawak kuar kot nak g lunch ke. Tapi sementara xkuar aku sumbat barang2 make-ups, vicks, minyak cap kapak & extra brooch.
6. Key holder yg dah kepam utk office & house keys.
7. Stationary case. Kalo xde nih alamatnya bag aku penuh ink stain.
8. Wallet
9. Coin purse-card reader & thumb drive in it.
10. Mini skinny-membership & discount cards inside.
11. Mini skinny-coins.
12. Card holder-my biz cards.
13. Mini notepad with pen.

- Satu lagi fakta yg ko x tanya tapi aku nak gak cakap. Klau aku dah dedekat masa nak bulan mengambang, akan muncul la bag kecik lain berisi pad & panty. Pastu ni aku xbawak portable hard drive aku. Sebab aku letak dalam notebook backpack pastu lupa nak kuarkan. Casing utk portable harddisk tu sama dengan card holder yg aku isi biz card aku and ada notebook sebesar buku latihan masa sekolah dulu dengan design bunga raya yg sama. Xke berangkut sakan aku nih?

5. What’s the most important thing in your handbag?
-Wallet & handphone.

6. What’s the most embarrassing thing in your handbag?
-Sampah sarap yg aku sembunyikan :P

7. What’s the smallest thing in your handbag?
-Habuk :P

8. Is there anything illegal in your handbag?
-Paper knife in the stationary/pencil case.

9. Tag others who might want to embarrass themselves
1. cik_yan
2. lady cheq
3. mrs noba (u penah buat x yer?)
4. mai-okinokiyo
5. mamanurins
6. Jade
7. ealyie
8. Cik Chealsea


Siappp!!

0 remarks: