Tag : Motif tidak diketahui :P

Sunday, May 3, 2009

From MN (sebab dia rasa macam cool bila org panggil MN, so aku panggil MN :P) with love (ni aku tambah sendiri :P). Mana ko dapat tag ni? Ke ko buat sendiri (seperti biasa?)


Nama Timangan anda:
Iszan. Xdela timang sangat pun.

Anda seorang yang:
Segala yg negatif. Korang taruk la sendiri.

Insan teristimewa??Describekan dia terlalu Istimewa di mata anda:
Soalan apa ni? Tak paham boley? Aku jawab berdasarkan pemahaman aku ye. Insans paling istimewa dah tentulah kedua2 boipren aku iaitu Mr. Slurpee & Naufal. Sebab istimewa adalah beyond description :P.

Lagu kesukaan anda:
Takde yg specific. Banyak pulak tu. Xdaya aku nak listkan. Yang aku gila sangat...takde. Sama je sume.

Makanan kesukaan anda:
Pasta and noodles.

Warna kesukaan anda:
Hitam itu menawan. Putih itu suci (tapi cepat kotor).

Tiga benda mesti ada dlm beg anda:
Hp, duit, cardssssssss.

Kali terakhir masa anda menangis & kenapa:
Semalam. Sakit perut muntah2 sampai kene merangkak dari jamban ke hall. Bukan nangis tp kuar air mata (apekah?)

Tag 6 rakan anda:
1. cik_yan
2. Ealyie
3. Mila
4. Azi
5. Vogue (lama kita x sembang weh)
6. Dheasya


Chiow.

0 remarks: