There was an error in this gadget

B.O.R.E.D

Saturday, July 4, 2009

Dah 2 minggu Mr. Slurpee kerja balik lambat. Anak dia dah mula ting tong asik dok ngadap dinding.

Pandang depan nampak dinding.
Pusing kiri nampak dinding.
Pusing kanan nampak dinding.
Toleh belakang nampak dinding.

Bila anak dia dah ting tong, maka mak kepada anak dia pulak mula la nak mengaum je. Mana tak. Nak pegi kencing pun tak bagi. Asik soh duduk ngan dia. "Jom mama, kita berjemaah tenung dinding sampai dinding tu cair".

Stress!

Bila dah geram, mula la sumer nak naik. Suara naik, tangan naik, kaki naik berat badan naik. Tapi tak sampai hati. Dinding jugak lah jadi mangsa kene rotan. Adoiii, rasa nak hantuk je kepala kat dinding.

Bosan nak KOJOL!!!!!!!!!!!!

Ni yang rasa nak shopping ni. Shopping eh..ehh..ehhhhh???


0 remarks: