Kunci bilik sudah dapat!

Friday, July 24, 2009

Tapi nampaknya kene buat spring cleaning. Sudahler bau busuk! Habuk penuh. Badan aku dah gatal-gatal masuk sini. Selama mamat ni dok sini agaknya tak pernah dibersihkan. Keyboard pun melekit semacam euuwwww. Sok aku nak masuk utk bersihkan bilik ni. Nak angkut budak Naufal sekali supaya aku kemas dia pun 'kemas'.

Nampaknya tangguh lagi la nak mulakan kerja ni. Komputer pulak punyer la seelllooowww. Banyak gila binatang2 like teleconf tu mamat ni install. Call wife kat seberang laut kot. Aku nak copy files utk projek ni haram tak boley dari tadi. Dahle dia tak nak bagi password tadi.

Jangan la ko mandremkan aku. Aku tak RAMPAS kerja ko ya pak. Aku tak tau pun kewujudan ko masa aku interview. Dah berkurun ko buat projek ni tapi tak deliver, itu bukan salah aku. Ko yang bersalah pada aku sebab ko lah aku kene buat balik projek ni soooooonest possible. Tak boleh la nak mengulor. Haiyohh. Mata pulak dah gatal. Apa virus ko tinggalkan?

Baik aku blah sebelum aku bertukar jadi ulat gatal.

Chiow.


0 remarks: