There was an error in this gadget

Penat dan Pekak

Tuesday, July 14, 2009

Yang penat adalah aku.

Yang pekak adalah driver lori Surat Khabar Lama. Berpuluh kali aku panggil sambil melambai-lambai kat dia, dia bley menonong je jalan. Apa ko ingat aku saja-saja lambai ko ke apa? Bodos. Ko tak nampak kotak dah penuh kat porch aku? Nasib Naufal tengah nap, kalau tak mau aku kejor ko. Bley eh ko pandang je aku tapi tak stop? Haihhh.

Kalau ada saper datang rumah aku skang mau pengsan. Macam Titanic karam okeh. Tu baru halfway. Aku tak tau la apa faedahnya selama ni segala kotak di simpan. Menyusahkan aku nak kemas je. Kotak kasut je dah melambak-lambak. Kotak handphone pun sama. Belom kotak toys Naufal, kotak-kotak parcel yang aku terima. Sungguh tertekan jiwa ini mengemas kotak. Kalau aku dok kampung, mau aku bakar je suma kotak-kotak tu. Tak payah susah payah tunggu lori pekak tu. Dapat pun brapa sen la sangat. Kalau nak cepat siap, bakar je stor yang penuh kotak ni terus. Settle!

Tolongggggggggggggg. Ada sesiapa yang free nak tolong aku mengemas? Bila mintak tolong, mula la sumer paling tempat lain. Chait.

Ok, sambung kerja.

Chiow.


0 remarks: